2008/02/05

اهلا ومرحبا بيا فى عالم التدوين

والان ايها المدونون الاعزاء

وايتها المدونات العزيزات

جائكم خورشيد كى يقوم بارتجاعاته النفسيه وعرض ارائه السخيه

وتوصيف علاقاته المريضه والسليمه والغبيه بمجتعاتنا الشرقيه التعيسه


ايه الكلام دا انا كتبته ازاى


راجع راجع سلام

هناك 4 تعليقات:

ست المرتفعات يقول...

العالم تغير كثيرا أمس
حيث كنت ارقد فى فراشى امارس نوعا من الغياب الأسود


نورت ياخورشييييد


ماما العليا

NG يقول...

ايه ده !! ابن اختي بنفسه تنازل وتكرم وتعطف ونور عالم المدونين ؟؟؟ مش قادرة اصدق نفسي والله !!!
مستنية منك الدرر اللي عارفة انها موجودة !

الانجي خالتو :D

احمد غازى يقول...

العليا ماما

شرف ليا انك صاحبه اول كومنت عندى

وكمان ان اول كمنت ليا كان فى مدونتك

ربنا يرزقنا بقى ويكرمنا كدا ورزق المدون على الله

اما بالنسبه للانجى خالتو

اعمل ايه بقى الناس كانت بتعايرنى فى الشارع وبتاع الكبده مكنش راضى يبعلى علشان معنديش مدونه
بتاع الكشرى قاطعنى
وعم تادرس البقال حلف عليا بالطلاق لازم اعمل مدونه حرصا على جوازه انا اضطريت اوافق

غير معرف يقول...

فتح أخيراً!!

نت تعبان.. و جهاز تعبان.. وأنا تعبانة.. وجو يعييى
حد يفتح مدونات فى الجو ده؟!!


يالا..مبروك
عقبال المدونات الجاية.. عايزين نفرح بقية الشعب المصرى..مش كفاية عم تادس

بس ابقى نقى لهم مواعيد احلى!!

ندى